maandag 28 november 2011

Day 59

In mijn vrije tijd werk ik als vrijwilliger in de wereldwinkel Purmerend. Ik doe dit met erg veel plezier! Vandaar ook dat jullie zo vaak een faire engel voorbij zien komen. Nu de kerst er weer aankomt hebben ook wij een overvloed aan engelen, wat ik heel erg leuk vind :-) en de komende dagen zal ik de foto's die ik van hen gemaakt hebben plaatsen op mijn blog. Wie weet levert dit nog een beetje reclame op voor onze wereldwinkel, want de mensen die daar werken zijn engelen :-)

1 opmerking:

  1. Hoi Suus, ik ben ook gek van engelen, leuk hoor dat je ze als thema hebt gebruikt om je 365 dagen project mee te doen.

    Ik zou je bijna hier thuis uitnodigen om foto's te komen maken van onze kerstboom, waar een hele verzameling inhangt hihi. En verder heb ik natuurlijk her en der in huis nog engelen staan en hangen.

    Op kerkhoven vind je ook veel engeltjes, ik vind het zalig om over een oud kerkhof te lopen en geniet dan altijd van de prachtige oude beelden.

    Maarreh ik reageer heel bewust bij deze blog omdat je schrijft dat je bij de wereldwinkel werk en dat daar nog meer engelen werken hihi, want je bent er natuurlijk zelf ook eentje van ;).
    Ik heb er vorig jaar nog een lading gekocht, dit jaar heb ik er maar eentje gevonden en die leuke die jij hier laat zien hadden ze niet óf natuurlijk niet meer hihi.

    Als je het leuk vind kun je ook eens een kijkje nemen op mijn blog, 365 dagen creatief. http://365dagencreatief.blogspot.com/
    Ik heb pas vrij laat het artikel gelezen uit Flow Magazine dus ben vandaag pas op dag 7 en ga iedere dag wat creatiefs doen en heb ook een engel in de planning staan.

    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen